MT
Er is licht! ☀
Proporties zouden heel anders zijn als het benzinemotoren had. Er past absoluut geen motor in de voorkant van dat ding.View attachment 115122
Dit ding is naar mijn mening al gedateerd. Ik zie er eerlijk gezegd geen elegantie in. Het is onhandig aan de voorkant en heeft een vreemde helling naar achteren. Ik gewoon. Nee. Elegant is niet hoe ik dat ding zou omschrijven.
Ze stoppen echt al hun eieren in de halcyon-mand en ik weet niet zeker of dat goed zal zijn.
Ze hebben in feite de voorkant van een Airflow en een paar andere stukken in wat lijkt op de carrosserie van een Audi A5 geënt.NIETS aan die afbeeldingen zegt mij "Chrysler".
Ah, dan ben je een koper!!Ik bedoel, ze kunnen geen shell bovenop de Charger doen? Ik zie niet in waarom dat vier jaar zou duren...
Ik zal zeggen, ik houd mijn adem niet in, maar ik zou erg enthousiast zijn om de 300 terug te zien.
Niet tegen EV's, maar de EV kan maar beter solid state zijn. of in ieder geval de FEST.Als ze alleen een elektrische versie gaan hebben, kunnen ze het idee maar beter meteen laten vallen.
Ik denk dat we het er allemaal over eens kunnen zijn dat de 300 van 2029 geen terugkeer zal zijn naar het hoekige, baby-Bentley-ontwerp van de 05 300.Ik ben benieuwd of Chrysler OOK MAAR IETS krijgt, maar ervan uitgaande dat dit waar is... en neem dat met een flinke korrel zout... er kan veel veranderen tussen nu en 2029 voor beslissingen over op welk platform dit gebaseerd zou zijn en wat de styling zou zijn.
Zoals anderen al hebben gezegd, zou het naar mijn mening de verkeerde keuze zijn om het op Halcyon te baseren. De originele 300 was een prachtig ontwerp, en de volgende zou dat ook moeten zijn... waarom anders de moeite?
Om duidelijk te zijn, ik suggereerde niet dat de volgende 300 gewoon een herhaling van de vorige zou moeten zijn. Ik bedoelde dat de vorige een prachtig ontwerp was, dus de volgende moet ook een prachtig ontwerp op zich zijn. De vorige was geen "me too", dus de volgende ook niet.Ik denk dat er ergere auto's zijn om inspiratie van op te doen dan een Audi, toch? LOL
Ik denk dat we het er allemaal over eens kunnen zijn dat de 300 uit 2029 geen terugkeer zal zijn naar het hoekige, baby-Bentley-ontwerp van de 05 300.
Hij wordt swoopy en futuristisch...het wordt Chrysler's versie van de Lucid Air.
View attachment 115132
Ik was enthousiast dat ze ons een datum gaven...ze zijn met iets bezig; mogelijke tekenen van leven van Christine en consorten.
Ja, 300, niet 300, geen Airflow, 300 Airflow, 300 Niet Airflow, niet 300 Airflow. En in werkelijkheid zullen ze gewoon Town & Country terug aan de minivan-reeks toevoegen, zodat ze kunnen doen alsof ze weer een ander voertuig in de reeks hebben.Er kan veel gebeuren tussen nu en 2029...
Uitstekend punt!Het wordt moeilijk om te repliceren wat in 2004 werkte met de vorige 300-release. Ze brachten in feite een super premium sedan uit voor die tijd met meer vermogen voor ongeveer de helft of 2/3 van de prijs van equivalente sedans. Redelijke toegang tot 350 pk was toen waanzinnig. De 300m werd net met pensioen gestuurd en eindigde op 255, wat voorheen ook geweldig werd geacht. De 300 sloeg gewoon aan.
Stellantis heeft geworsteld met de waardepropositie. Ik zie ze dit uitbrengen met dezelfde prijs als een bmw of een lucid, en me afvragen waarom het niet verkoopt. De formule die voorheen werkte: meer vermogen, geweldige styling, de helft tot 2/3 prijs van equivalente Duitse of luxe sedans.
Eerlijk gezegd, ik beschouw de Lucid Air in zekere zin als de spirituele opvolger van wat de 300 van 2005-2023 was. Het was een echt strak, ingetogen ontwerp zonder "RAWR BOZE AUTO MET SPOILERS EN KOOLSTOFVEZEL!" spul. De Lucid Air doet dat geweldig goed. Mooi strak ontwerp en waanzinnige prestaties.Het wordt swoopy en futuristisch...het wordt Chrysler's versie van de Lucid Air.
View attachment 115132
Chrysler had al in de late jaren 90 met het ontwerp van de 300 geëxperimenteerd.Het was een beetje een "me too" met betrekking tot de Rolls Royce-ontwerpen van die tijd.
Wow, kan de K car invloed nu niet meer ontzien.Art Deco Toyota Century?
HOLY CRAP de meest recente herinneren me een beetje aan een K-car lmao
View attachment 115138
We kennen hun interne denkwijze voor de lancering van een Chrysler sedan niet.
De Durango is nu 15 jaar oud als het 26-model arriveert. 2011 tot 2026.Stel je serieus voor dat een autofabrikant 18 jaar tussen generaties van zijn vlaggenschipproduct plaatst (2011 - 2029). Lachwekkend, en dat is slechts gebaseerd op een gerucht.
Ik heb nooit iets gehad met het uiterlijk van de 300. De korte achterkant hielp niet. Maar ik denk dat een nieuwe sedan die de aandacht trekt, een alternatief zou kunnen bieden voor de eindeloze CUV's.Als voormalig 300-eigenaar wil ik optimistisch zijn, maar ik geloof dat dit merk al de wandelende doden is. Met slechts een verdomde gedateerde minivan om te verkopen, kunnen ze niet wachten tot 2029 op een nieuw product. Het zal zijn alsof je in de tussentijd Tabants of Lada's probeert te verkopen.
Ik vind het geweldig hoe dat duidelijk gewoon een lichtelijk opnieuw ontworpen 200 is.Helaas grapte ik twee maanden geleden dat dit de 2028 Chrysler Halcyon zou worden... lijkt erg op de Motor Trend-afbeelding. View attachment 115166