Allpar Forums banner
301 - 320 of 349 Posts
Chrysler? Wat gaf u de indruk dat Chrysler iets met dit voertuig te maken had? Het werd ontworpen, gespecificeerd en gebouwd door NIET-Chrysler-medewerkers van Stellantis, d.w.z. India, Polen, etc..
Laten we gewoon stoppen met doen alsof Jeep nog steeds een 'Amerikaans' merk is. Het enige 'Amerikaanse' deel is wanneer het van het schip komt!
Jezus, ik gebruik dat alleen maar zodat ik het niet helemaal hoef te spellen. Dus je vertelt me dat er absoluut niets aan dit voertuig is gemaakt door iemand die iets te maken heeft met de overblijfselen van enige vorm van het voormalige Chrysler hier? En geef daar alsjeblieft bewijs van.

Jezus, ik gebruik dat gewoon zodat ik het niet helemaal hoef te spellen. Dus je vertelt me dat er absoluut niets aan dit voertuig is gemaakt door iemand dat iets te maken heeft met de overblijfselen van enige vorm van het voormalige Chrysler hier? En geef daar alsjeblieft bewijs van.
Mijn aanname hier is dat de Cherokee waarschijnlijk projectmatig beheerd werd in Auburn Hills, met ook de Jeep hoofdingenieur.
Maar wat er typisch in deze lay-outs gebeurt, is dat de hoofdingenieur meerdere niveaus of systemen van engineeringpools heeft die naar boven voeden. Zoals COE's uit Brazilië, Polen, India, enz. Die ontwerpen en tekeningen zouden dan waarschijnlijk naar een senior (sterk afgekapt) team van ingenieurs gaan om de onderdelen/tekeningen te beheren en te controleren, terwijl het eigenlijke werk in het buitenland wordt gedaan.
Dat is hoe mijn vorige lucht- en ruimtevaartbedrijf het deed.
Ik zou onderdelen en tekeningen bezitten en controleren en inchecken, gegevens beoordelen, van COE's in Puerto Rico en Spanje.

Jezus, ik gebruik dat gewoon zodat ik het niet helemaal hoef te spellen. Dus je vertelt me dat er absoluut niets aan dit voertuig is gemaakt door iemand dat iets te maken heeft met de overblijfselen van enige vorm van het voormalige Chrysler hier? En geef daar alsjeblieft bewijs van.
Goedgekeurd in Europa, ontworpen in India, gebouwd in Polen? Hoe zit het met U die mij de AMERIKAANSE inhoud van dit voertuig laat zien

Geautoriseerd in Europa, ontworpen in India, gebouwd in Polen? Hoe zit het met U die mij de AMERIKAANSE inhoud van dit voertuig laat zien
Ik had de indruk dat de STLA Large alleen een NA-product was. Het wordt gebouwd bij de Toulca-assemblage in Mexico, niet in Polen. De motor wordt gemaakt in Michigan.

Dat is wat me verraste. Ze hebben de verzending met $400 verhoogd, ik denk om Jeep een beetje te overtreffen.
Cherokee is een traditionele hybride, hoewel een die een motor-transmissiesysteem gebruikt, geen plug-in. Geen elektrische modus, wat hem goedkoper en lichter maakt.
Raar dat GM Jeep zou volgen in de "nickel and dime" strategie.

De meeste Chevys zijn nog steeds op 2024-of-2025 op de website. Equinox verschijnt voor 2026.
Equinox kleuren zijn:
Wit
Groen
Grijs
Zwart
Blauw
Rood ($495)

Geen van deze zijn $595 (hoewel iriserende parelmoer tricoat op Blazer $995 kost). Ze hebben ook een wit dak en zwart dak, elk $495. Merk op dat dit voor LT AWD is. $32.495 na aanbiedingen en verzending.

Ik zie geen $2.000 voor bestemming. Ik zie $1.795.

View attachment 115842

Als ik naar GMC kijk... Terrain, laten we zeggen, het wordt getoond voor 2026. Dat is interessant, NU hebben we $495 voor elke kleur behalve wit. ($645 voor rood.) Maar... dit is de GMC-versie van Chevy.
Bestemming is nog steeds $1.795. Dus GM is nog steeds onder Jeep, ik zie geen ondersteuning voor "meer dan $2.000"?
Ik ging uit van de Colorado en Canyon trucks 2026 is verzending is $2096

Ik heb nog een paar commercials gezien en naar de website gekeken en de vrouw zegt dat het eruitziet als een stationwagen
We waren laatst in een park, daar stond een Grand Wagonner, ze zei dat hij geen carrosserielijnen had, alleen een witte plaat

Herinner je je nog toen de Chargers uitkwamen, gladde zijkanten, toen zes maanden later zetten ze de inkeping/de groeven aan de zijkant en verkochten ze veel sneller...

Chrysler? Wat heeft u de indruk gegeven dat Chrysler iets met dit voertuig te maken had? Het werd ontworpen, gespecificeerd en gebouwd door NIET-Chrysler-medewerkers van Stellantis, oftewel: India, Polen, etc..
Laten we gewoon stoppen met doen alsof Jeep nog steeds een 'Amerikaans' merk is. Het enige 'Amerikaanse' deel is wanneer het van het schip komt!
en dat is het probleem. GM deed dit, herinnert u zich die lelijke Malibu met de achterste schuifstoel, later met de Impala, om nog maar te zwijgen van hun vrachtwagens. Toen de regering GM geld gaf, haalden ze het ontwerpteam terug naar de VS. Ze begonnen toen voertuigen te ontwerpen waar mensen in de VS van hielden.

Jeep heeft een voertuig nodig om te concurreren met de Toyota 4-Runner (ze kunnen de 2025-modellen niet snel genoeg maken), niet deze laag uitziende Cherokee die eruitziet als een stationwagen.

en dat is het probleem. GM deed dit, herinner je je die lelijke Malibu met de achterste schuifstoel, daarna met de Impala, om nog maar te zwijgen van hun vrachtwagens. Toen de regering GM geld gaf, haalden ze het ontwerpteam terug naar de VS. Ze begonnen toen voertuigen te ontwerpen die mensen in de VS leuk vonden.

Jeep heeft een voertuig nodig om te concurreren met de Toyota 4-Runner, (ze kunnen de 2025 niet snel genoeg maken), niet deze laag uitgesneden Cherokee die eruitziet als een stationwagen.
Ze gaan geen concurrent voor de 4-runner bouwen. De laatste keer dat ze dat deden was in 1999 en tegen 2004 vertelden autotijdschriften Jeep dat ze starre assen moesten opgeven voor meer comfort en weggedrag op de weg. Het dichtst dat ze in de buurt komen is een Wrangler.

Ze gaan geen concurrent bouwen voor de 4-runner. De laatste keer dat ze dat deden was in 1999 en tegen 2004 vertelden automagazines Jeep dat ze starre assen moesten opgeven voor meer comfort en weggedrag op de weg. Het dichtst dat ze erbij in de buurt komen is een Wrangler.
Wat hadden ze in '99 om de 4-runner te bestrijden? Misschien de Cherokee van '84 tot '98, maar verder niets.
In '99 hadden ze alleen de Cherokee, Grand Cherokee en de Wrangler. In plaats van de Cherokee te updaten, hebben ze hem in 2002 gedegradeerd tot een CUV, oftewel Liberty, waar zelfs zijn moeder niet van zou houden.
Ik weet zeker dat Toyota dat ook te horen kreeg, en kijk naar hen. Rijd in een nieuwe 4-runner met de starre assen. Beter dan in een Grand Cherokee Limited met die 21-inch banden met laag profiel te rijden...
Het lijkt erop dat Toyota bouwt wat mensen willen, terwijl anderen zeggen: wij bouwen het en zij zullen het kopen. en falen

Wat hadden ze in '99 om de 4-runner te bestrijden? Misschien 84 tot 98 Cherokee, maar verder niets.
in '99 hadden ze alleen de Cherokee, Grand Cherokee en de Wrangler. In plaats van de Cherokee te updaten, hebben ze deze in 2002 gedegradeerd tot een CUV, oftewel Liberty, waar zelfs zijn moeder niet van zou houden.

Ik weet zeker dat Toyota dat ook te horen kreeg, en kijk naar hen. Ga rijden in een nieuwe 4-runner met de starre assen. Beter dan rijden in een Grand Cherokee Limited met die 21-inch banden met een laag profiel....

Het lijkt erop dat Toyota bouwt wat mensen willen, terwijl anderen zeggen: we bouwen het en zij zullen het kopen. en falen
Is dat de reden waarom de nieuwe Sequoia als laatste eindigde in de recente SUV-tests? Zelfs onder Nissan.

Is dat de reden waarom de nieuwe Sequoia als laatste eindigde in de recente SUV-tests? Zelfs onder Nissan.
Je hebt mijn vraag niet beantwoord en hier is er nog een, aangezien je geen specifieke details hebt gegeven
In wat eindigde hij als laatste?
Heuvelklimmen, acceleratie, stoppen, bodemvrijheid, voor- en achtervrijheid. Overrijhoek?
Ik denk niet dat het een van deze was.
Als het Car and Driver was, was het waarschijnlijk de rit, want ze houden van zachte, deinende ritten. Ze bekritiseren altijd de GC omdat deze niet om bochten deint. Ze houden ook niet van vrachtwagens, punt, maar ze houden hun neus dicht als ze ze testen.

Ik ging uit van de Colorado- en Canyon-trucks, 2026 is de verzending $ 2096.
Ah. Ik ging uit van vergelijkbare voertuigen. Ik vraag me af waarom de verzendkosten voor de middelgrote pick-ups hoger zijn? Ik denk dat er niet zoveel op de carriers passen?

Het blijkt dat het artikel toch gelijk had.

Het spijt me dit te moeten zeggen, maar er is een vrij uitgebreide beschrijving op een ander Mopar-forum over de Cherokee. Het is behoorlijk informatief.

Het doet me pijn om dit te zeggen, maar er is een vrij uitgebreide beschrijving op een ander Mopar-forum over de Cherokee. Het is behoorlijk informatief.
Die op motales is dat niet, zeg je?

Nou, laten we zeggen dat die beschrijving veel gedetailleerder is.
Interessant. Nou, ik geef toe dat ik niet alle details had die ik wilde. Het helpt om uitgenodigd te worden voor de persconferenties.

Interessant. Nou, ik geef toe dat ik niet alle details had die ik wilde. Het helpt om uitgenodigd te worden voor de persconferenties.
We hebben niet de aanhang die we daarvoor nodig hebben.
Nee, dat hebben we niet, maar ik ben er vrij zeker van dat we onze aanhang zouden kunnen vergroten, maar ik zou het liever privé met u bespreken.

Na een online vergelijking van de Cherokee met de concurrentie, ging ik van enthousiast naar teleurgesteld.

Ik was enthousiast toen ik de vanafprijs en de hybride hoorde (ik wil echt een beter brandstofverbruik dan mijn 19 als het tijd is om te vervangen) en de vanafprijs van $ 35 inclusief verzending was opwindend. De standaardinhoud was geweldig.

Mijn enige must-haves waren een schuifdak, een verbeterd stereosysteem, lederen stoelen, verwarmde/geventileerde stoelen. Eerste klap, geen echt leer, alleen nep, dan is de enige manier om geventileerde stoelen te krijgen om te beginnen met de overland-uitvoering en een duur optiepakket toe te voegen om ze te krijgen. (Komt standaard met schuifdak en geluidssysteem) Maar het brengt de prijs naar $ 49k.

Ik heb 22 jaar Mopar-voertuigen gehad sinds ik 16 was, maar afgezien van een drastische prijsverlaging, zal mijn Jeep waarschijnlijk mijn laatste zijn.

Ik kan een topklasse hybride Hyundai Tucson kopen met alle opties zoals de overland, inclusief geventileerde stoelen die ook echt leer zijn, voor $ 42k, $ 7k minder. (Heck, hetzelfde geldt voor een hybride Honda CRV) Er is geen manier waarop ik een premie van $ 7k voor de Jeep Cherokee kan rechtvaardigen.

Ik denk dat dit op de parkeerplaatsen zal wegrotten, omdat ze ons dwingen om zulke hoge uitvoeringen en optiepakketten te kiezen om dingen te krijgen die standaard zijn op de meeste concurrenten in lagere uitvoeringen en lagere prijzen.

Of ze zullen enorme incentives op de motorkap moeten plakken, zoals bij de Wagoner S en Hornet.

301 - 320 of 349 Posts