Ik bouw deze vrachtwagen om tot een oprijwagen om mijn Austin Mini Cooper Auto-X-auto uit 1966 te vervoeren.
Het heeft de 225 slant six met de three-on-the-tree transmissie en 8,75 achteras, maar ik ben van plan om de 5.7" hemi en 5-versnellingsautomaat uit een 2006 charger te doen die ik een paar weken geleden heb opgehaald en ik zal de A/C, gaspedaal, computers, stuurkolom en wat ik verder nog kan gebruiken daarvan gebruiken om het beter bestuurbaar te maken in de wereld van vandaag. Ik ben op zoek naar een achterste sumo oliepan en de internals daarvoor terwijl ik nog bezig ben met het opbouwen van de ramp body. Ik voeg een complete QA1 front clip en een newstalgia Sids drop kit toe aan de achterkant, dus ik zou een verlaging van 5" tot 7" op de truck moeten kunnen bereiken, dus ik zou ook een P/S setup kunnen gebruiken voor de slant six als iemand weet hoe ik er een kan bemachtigen? Ik ben lokaal aan het zoeken, maar tot nu toe geen succes.Welkom bij Allpar. Welke aandrijflijn heeft u erin?
Bedankt voor die infoSweptline.ORG - Homepagina heeft misschien iemand met een P/S-opstelling of weet waar je er een kunt krijgen?
De 8,75" moet het koppel aankunnen. Er is geen aftapplug, dus je kunt het oude vocht eruit zuigen en het vullen met verse 75W-140.![]()
View attachment 114087