Allpar Forums banner

xls79bsy - 1994 Dodge Dakota Cabrio Conversie Sport

4 reading
243 views 7 replies 7 participants last post by  multimopes  
#1 · (Edited)
Thuis is Casa Grande AZ. Truck is een Dodge Dakota Sport 1994 single cab 2 wheel drive, 5 speed, 3.9 L V6. Single cab is omgebouwd tot een cabriolet met onderdelen van een 1989 donor cabriolet. Verlaagd met Belteck 2/4 inch. Volledig roestvrije AZ truck. 49K originele mijlen.
Image

#5 ·
Ik hoor graag meer over het conversieproces hier. Er staat een sloop 89 cabriolet een paar uur bij mij vandaan te koop en ik heb er serieus over nagedacht
Je moet ervoor zorgen dat het compleet is, vooral het glas. Verder wissel je cabines of converteer je een standaard cabine zoals ASC dat deed voor Dodge.

#6 ·
Ik zag een paar jaar geleden op een autoshow een 'Shelby-ized' Dakota Convertible (alleen 1989). Ik weet niet of het echt was of een kloon.
De Ramcharger/Trailduster had ook een verwijderbaar dak. Plezier in de zon.
Image

#7 ·
Ik zag een paar jaar geleden op een autoshow een 'Shelby-ized' Dakota Convertible (alleen 1989). Ik weet niet of het echt was of een kloon. De Ramcharger/Trailduster had ook een afneembaar dak. Plezier in de zon. View attachment 116103
Ze maakten Shelby Dakota's en cabriolet Dakota's, maar geen enkele was beide.Mijn ideale build zou een cabriolet cabine op een nieuwer frame (92-96) zijn om de Magnum motor en OD automaat te krijgen, maar met een Leer step side bed.