Interieur, exterieur afbeelding getoond. En we speculeren aangezien ze ons niet veel vertelden. Let op de vierkante afbeeldingen om te voldoen aan social media.
Omdat mensen graag motoren met een grotere cilinderinhoud hebben, ongeacht het feit dat hun specifieke outputspecificaties lager zijn dan die van kleinere, turbogelaade versies. Ik weet niet waarom dit zo moeilijk te begrijpen lijkt. Soms gaat het niet om cijfers.Waarom is het niet het antwoord als het meer koppel en pk's heeft, iets betere brandstofefficiëntie en geen optionele upgrade is?
VW deed dit met de Atlas, GM met de Traverse en Acadia, etc.
Laten we eens kijken hoeveel versies ze maken. Het zou zoiets moeten zijn:De volgende generatie 2.0 gaat naar verluidt over een paar maanden of een jaar in productie.
Eens. Ik vind alles leuk aan mijn WL, behalve het geluid van de 2.0L. Het klinkt als een naaimachine ontworpen door Cummins. Maar de kracht is goed!Het is geen geschikte motor voor topmodellen. 4 cilinders zijn te rumoerig. Als dat de enige motor voor mijn WL was geweest, was ik gepasseerd en had ik in plaats daarvan een nieuwe antieke Durango gekocht.
Het is niet moeilijk te begrijpen. Het is ook niet erg moeilijk om er een te besturen, wat de daadwerkelijke kopers zullen doen, en tot het besef te komen dat het eigenlijk leuker is, ondanks dat het een kleinere cilinderinhoud heeft.Omdat mensen graag motoren met een grotere cilinderinhoud hebben, ongeacht het feit dat hun specifieke output specificaties lager zijn dan kleinere, turbogevoede versies. Ik weet niet waarom dit zo moeilijk te begrijpen lijkt. Soms gaat het niet om cijfers.
Er gaat niets boven dat geluid. Nou ja, behalve het geluid van de compressor op de HC. Dat was ook best geweldig.Ik mis het turbogeluid van mijn turbomotoren
Durango is niet verdwenen. Er is aangekondigd dat de huidige generatie doorloopt tot '28.Gezien het feit dat Durango verdwenen lijkt te zijn, en de verkoop van WL en WL-L moeite heeft om de niveaus van WK2 bij te benen, zou Jeep misschien zijn productportfoliostrategie moeten heroverwegen en Cherokee de 2-rijige variant moeten maken, en Grand Cherokee de 3-rijige variant.
Ik denk dat ik hetzelfde zei als Aldo, maar er is geen reden om dingen te veranderen, zelfs niet gezien de aanwezigheid van de Durango.Durango is niet weg. Er werd aangekondigd dat de huidige generatie doorloopt tot '28.
Hé, zolang hij maar vermogen heeft. Als het in een Neon zat, dan zou het oké zijn. In een SUV van meer dan zeventigduizend dollar, absoluut niet.Eens. Ik vind alles leuk aan mijn WL, behalve het geluid van de 2.0L. Het klinkt als een naaimachine ontworpen door Cummins. Maar de kracht is goed!
Het trekt goed op voordat de 4xe elektrische boost in werking treedt bij het invoegen op de snelweg.
Het zou één ding zijn als ze geen competitieve aandrijflijnen zouden aanbieden als ze geen motoren voor de verschillende voertuigen zouden hebben. Maar dat hebben ze wel. Dus waarom fatsoenlijke voertuigen blijven afknijpen zonder upgrades. Ik had gehoopt dat ze op zijn minst de Hemi weer als upgrade zouden aanbieden, maar nee, we krijgen een inferieure aan Ford, een waardeloze turbo 4.Ik heb dit al meerdere keren gezegd: als we geen V8 in de Grand kunnen hebben, waarom is Stella dan niet in staat/bereid om op zijn minst iets aan te bieden van wat Ford doet met hun turbomotoren? Ja, de Hurricane is geweldig en zo, maar momenteel lijkt hij ALLEEN in een full-size pick-up te passen. In plaats van hun middelen te gebruiken om verschillende versies van de reeds bewezen Pentastar aan te bieden!
FoMoCo:
2.3 4 cil.
2.7, 3.0, 3.5 V6.
overtreft ALLES wat Jeep heeft voor Wrangler of de Grand.
En voordat iemand die kant op gaat, ja, ik weet dat een in-line zes in perfecte primaire en secundaire balans is. Ik heb er 27 jaar en 182.000 mijl in mijn 98 ZJ Grand mee gereden. Hij loopt als nieuw, de enige reparaties waren een paar krukassensoren, waterpomp & radiator (15 jaar geleden), heb net een paar maanden geleden de krukassensor geplaatst. Ik denk dat Stella de technische middelen heeft verspild aan de Hurricane die nuttiger verdeeld hadden kunnen worden over meer producten!
Een twin turbo V6 zou in alles passen wat ze verkopen, behalve de Hornet…
Als ik de mogelijkheid heb om een Explorer te kopen met een 3.0 V6 met 400 pk en 415 lb-ft koppel, waarom zou ik dan een Grand kopen met 270 pk van een van beide motoren?
Trouwens, alle politie-eenheden van Suffolk County Ny zijn Explorers, ik denk dat ik een paar Durangos heb gezien, maar niet recent. Ik heb een paar Chargers gezien die door de State Troopers werden gebruikt. Stella heeft de boot echt gemist op conventionele aandrijflijnen!