Allpar Forums banner

Morgan Evans wint de Roadkill Nights Grudge Match – Opnieuw!

459 views 9 replies 7 participants last post by  jdm7  
#1 ·
Voor het tweede jaar op rij concentreerde de Roadkill Nights Grudge Match zich op de prestaties van de Hurricane straight six-motor en voor het tweede jaar op rij reed Morgan Evans met haar 1987 Dodge Ram D150 naar de overwinning. Het grootste verschil in de regels dit jaar was dat er bijna geen ... Lees meer

Lees verder...

#3 ·
Ik kan begrijpen waarom ze twin turbo's hebben gebruikt, om de vertraging te verminderen - niet nodig op de dragstrip! Daar controleer je de vertraging door voor de start het toerental te verhogen. (Carroll Shelby lachte mensen uit die klaagden over vertraging in de oude T3, maar geloof me, als eigenaar is het leven meer dan dragstrips.)

#6 ·
Ik kan begrijpen waarom ze twin turbo's hebben gebruikt, om de vertraging te verminderen - niet nodig op de dragstrip! waar je de vertraging controleert door voor de start op te toeren. (Carroll Shelby lachte mensen uit die klaagden over vertraging in de oude T3, maar geloof me, als eigenaar is het leven meer dan dragstrips.)
oh zeker. Ik bedoelde, tuners en racers... bewijzen dat dit een geweldig platform is voor racen.

#8 ·
Net als de Hellcat, echt - gemakkelijk aan te passen en "straatgeschiktheid" en duurzaamheid af te wegen tegen pure kracht.

De T3 kon ook worden getuned voor meer vermogen... neem ik aan; maar het zat zo'n beetje aan de rand van de 2.2 duurzaamheid.

#10 ·
Is er iemand dit jaar naar Road Kill geweest? De vorige keer dat het in het centrum van Pontiac was, was het zicht verschrikkelijk - de tribunes waren laag en je kon niet over de mensen langs het hek kijken, dus je kon de auto's wel horen maar niet zien. Was het dit jaar beter?